Atunci cand ai o afacere si vrei sa
o promovezi in mediul online, de cele mai multe ori apelezi la serviciile de
publicitate oferite de Google Adwords. Insa exista si variante multe mai
ieftine si care au efect pe termen mediu si lung, iar una dintre aceste
variante este optimizarea seo a site-ului. Este un proces de lunga durata care
nu poate da rezultate peste noapte si care este impartit in 2 mari etape:
optimizarea seo on page si optimizarea seo off page. In cele ce urmeaza va voi
vorbi despre optimizarea seo on page si despre factorii de care trebuie sa
tineti cont atunci cand incepeti sa va optimizari site-ul.
1)Folosirea
sinonimelor si a termenilor legati de continut
Nu sunt prea
multe de spus despre aceasta strategie, asemenea algoritmi se dezvolta
consistent si cresc aproape in fiecare saptamana. Nu ii subestima: incearca sa
oferi audientei tale informatie cat mai folositoare. Utilizand aceasta tehnica
vei face continutul sa arate mai natural atat pentru utilizatorii reali cat si
pentru motoarele de cautare si este cea mai eleganta cale de a coresponda. In
ultimii ani Google a pus si pune in continuare foarte mare accent pe continutul
nou, de calitate, orientat catre client.
2)Link-urile
externe ale paginii sa directioneze cat mai aproape de domeniile/site-urile
principale
Link-uri ce
duc spre site-uri mult mai accesate iti pot creste audienta, la fel ca si
credibilitatea. Cu cat motorul de cautare iti considera site-ul mai sigur, cu
atat mai sus vei fi in lista. Insa trebuie sa fiti atenti fiindca un numar mare
de link-uri externe vor transfera din autoritatea site-ului dvs si vor influenta
negativ pozitionarea in motorul de cautare Google.
3)Folosirea cat mai multor cuvinte cheie
O alta cale
eficienta sa obtii un trafic mai mare este ca fiecare pagina a ta sa contina 3
sau mai multe cuvinte-cheie, cel putin cu legatura intre ele. Daca iti poti
optimiza eficient fiecare pagina a site-ului tau astfel incat sa aiba in vedere
mai multe cuvinte-cheie, atunci intreg continutul iti va genera per total mai
mult trafic. Cuvintele cheie trebuie sa aiba legatura cu continutul si sa nu
fie aruncate in text doar de dragul de a fi puse acolo.
Probabil cea
mai usoara cale de implementare este tintirea titlurilor mai lungi, incluzand
fiecare cuvant vizat de continut. Exemplu:
•
Titlul: Tehnici Avansate SEO On-page
•
Cuvant-cheie 1: SEO On-page
•
Cuvant-cheie 2: Tehnici SEO On-page
• Cuvant-cheie
3: Sfaturi SEO On-page
In general,
utilizandu-le in "body", la fel si toate cuvintele necesare formarii
frazelor respective pe URL-ul paginii vor creste cu siguranta sansele de a se
situa cat mai sus in lista cautarilor.
4)Folosind
calea sentimentala in avantajul tau
Sentimentele
transime se continut sunt vazute ca jucand un rol important, mai ales in
reputatia online. Asa cum motoarele de cautare incearsa sa opreasca raspandirea
website-urilor cu continut (deci si cuvinte-cheie) negativ, ele urmaresc daca
mesajul transmis de continutul tau este relevant sau este completat de
cuvintele folosite in descrierea externa paginii.
Asa cum stim
cu totii, utilizarea limbajelor de prost gust pot afecta rank-ul tau. Asteapta-te de la competitorii tai sa fie
destul de inteligenti si indrazneti incat sa foloseasca vocabularul tau
impotriva ta, adaugand atribute care sa iti afecteze imaginea!
Iti urez
mult succes in continuare!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu